Monday, August 15, 2005

 

MASE SIGNS 2 G UNIT!!!!!!!!!!!!



I SWEAR I AINT GOT SHIT 2 SAY ABOUT THIS!50 THINK HIS BITCH ASS SLICK TRYNA SIGN EVERYBODY N THEY MOMMA 2 BACK HIM UP CUZ HE KNO HE ABOUT 2 GET THAT ASS WHET UP;BITCH NODODY AINT DUMB!

HERES THA INTERVIEW
http://rapidshare.de/files/3953676/MASE_AT_45.mp3.html

Sunday, August 14, 2005

 

YuMmY bINgHaM/ENUFF IZ ENUFF

NOW THIS YUMMY BINGHAM CHIZCK..I THOUGHT SHE WAS SOOOO FUCKIN UGLY AT FIRST,BUT I SEEN HET VIDEO AND DAMN!LOOKS CAN BE DECIEVING 4REAL!!!!!!!!SHE LOK DUMB GOOD,HER VOICE IS JUST ERRRR;U KNO WUT I MEAN.BUT YEAH...DIS BITCH IS A FUCKIN BOO 4REAL.!.!.!.
*DONT SHE LOOK LIKE CIARA N THA DODGERS JACKET...:)

YALL CAN WATCH THA VIDEO HERE.....
YUMMY BINGHAM F/JADAKISS
"COME GET IT" (VIDEO)
http://music.aol.com/artist/main.adp?artistid=658653

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

I SWEAR THIS IZ MASHONDA LONG LOST SISTER...............


NOW...REMEMBER THA OTHER DAY,THAT STANK ASS DISTURBANCE I HAD WIT THAT 1 NIGGA?!?!?!?! I RAN N2 THAT MUTHAFUCKA AGAIN! I WAS GOIN 2 SMART N FINAL CUZ I WANTED SUM CHURROS SO WHILE I WAS WALKIN,I HEARD SUM GHETTO ASS NIGGAS SO I WAS LOOKIN AROUND AND I SAW HIM N HIS SO CALLED CLICK AGAIN.I SAW 1 OF HIS BOIS LOOK AT ME BUT HE WAS NOWHERE N SIGHT THEN.SO I GOT MA LIL BOX OF CHURROS AND WALKED BACK HOME AND WHEN I WAS WALKIN HOME,I SAW TGIS NIGGA BREAKIN UP N SUMBODY APARTMENT! I WAS LIKE DAMN,THESE MUTHAFUCKAS UP N THA RICH SO DAMN GHETTO.BUT YEAH...LIKE A FEW STEPS FROM MA SISTER HOUSE HE COME UP 2 ME LIKE WUSSUP MA NIGGA AJ AND I WAS LIKE WUSSUP CUZ.HE WAS LIKE AWW U CANT CALL ME BY MA NAME ITS LIKE THAT,N I WAS LIKE CAN I KNO YO NAME FIRST..HE GAVE THAT SUNNY DELIGHT SMILE AGAIN( I SWEAR THAT SHIT BE FUCKIN SCARIN ME LIKE A MUTHAFUCKA)
HE WAS LIKE WHERE U GOIN N I WAS LIKE HOME N HE WAS LIKE OH SO I WAS LIKE U STAY OVER HERE OR SUMTHIN N HE WAS LIKE YEAH WHY? I WAS LIKE CUZ IM ALWAYZ SEEIN U NOW AND HE WAS LIKE ITS A BEAUTIFUL HUH,N I WAS LIKE MAYBE IF U WASNT SO GHETTO SMOKIN WEED N STUFF,MAYBE SUM THINGS COULD BE ARRANGED.HE WAS LIKE OH ITS LIKE THAT,N I WAS LIKE NO IM JUS SAYIN IF EVERYIME I SEE U AND U SMOKIN U MAKE YOSELF LOOK DIRTY AND POOR.HE WAS LIKE I WASNT SMOKIN WHEN U SAW ME THO,MA NIGGAZ WAS.I WAS LIKE HOW I KNO U WASNT SMOKIN B4 I CAME,N HE WAS LIKE MA NIGGA I WASNT.I WAS LIKE WHUTEVA,I GUESS.HE WAS LIKE U GON SHOW ME WHERE U CRASH AT,I WAS LIKE NIGGA WUT IZ YO PROBLEM,I GAVE U A DOLLA THA OTHER DAY,WHAT ELSE U WANT FROM ME.HE WAS LIKE U REALLY WANNA KNO,N I WAS LIKE I WOULDNT BE ASKIN IF I DIDNT! AND HE WAS LIKE WELL,ITS KINDA SIMPLE,IF U JUS GIVE IT 2 ME IT WONT BE SO HARD,BUT ME TRYNA GET IT FROM U HELLA FUN.....

Saturday, August 13, 2005

 

I FINALLY GOT THAT SHIT!WHOOP WHOOP!/A QUICK QUESTION





I TOOK MA ASS 2 LONG DRUGS AND GUESS WHAT..I FINALLY FOUND THA KING MAGAZINE WIT REMY UP N IT!!!!!! YUP YUP,FINALLY GOT THAT SHIT AFTER A MONTH OR SO;IM SO JUICED CUZ I THOUGHT I WAS NEVER GON GET THAT ISSUE..GON PUT THAT SHIT ON MA WALL,GET MA LOTION, GET.........


NOW ABOUT THESE MUTHAFUCKIN NIGGAZ ON MA FUCKIN DICK!! THIS TIME IT WAS MA FAULT THO,I AINT GON FRONT.I SAW MA NIGGA BY THA STORE SITTIN ON SUM BENCH THING WIT SUM OTHA NIGGA SO I WENT OVER THERE AND WAS LIKE WUSSUP MA NIGGA HE HE WAS LIKE OH SHIT,IS DIS MA NIGGA AJ.SO WE WAS TALKIN 4 A WHILE AND HE WENT N THA STORE REAL FAST CUZ HE SAID HIS MOM WAS STIL N LINE SO HE WAS GON SEE WUT WAS TAKIN HER SO LONG!(IM ALWAYZ GETTIN FUCKIN STUCK WIT SUMBODY I DONT KNO)BUT YEAH..IM STUCK WIT THAT BOI N HE LIKE HOW U KNO MA NIGGA DENNIS,N IM LIKE HOW U KNO HIM?THEN THAT MUTHAFUCKA GON LOOK AT ME KRAZY AND BE LIKE WHO U GETTIN LOUD WIT AND I SCREAMED(LITERALLY)U THINK IM GETTIN LOUD,U WANNA HEAR ME LOUD(EVERYBODY N THEY MOMMA WAS LOOKIN AT ME!) AND THAT NIGGA START KRACKIN UP,I AINT SEE SHIT FUNNY!HE WAS LIKE MA NIGGA U HELLA STUPID,N MA HEAD I WAS LIKE BITCH I AINT YO NIGGA SO SHUT THA FUCK UP,BUT I AINT WANNA BE RUDE SO YEAH,WE START TALKIN AND SHIT,WE BEACAME LIGHTWAY KOO BUT THEN FROM OUTTA NOWHERE HE WAS LIKE LEMME TELL U SUMTHIN,THEN HE CAME AT ME WIT THIS QUESTION THAT I NEVER GOT N MA LIFE.......!!!!!

 

RIHANNA NEW VIDEO




MA BOO BOUT 2 RELEASE HER NEW VIDEO "IF ITS LOVIN" AND IM JUICED LIKE A MUTHAFUCKA!OOOH THIS MA SHIT THIS MA SHIT,I LUV THIS FUCKIN SONG EVEN THO FROM WUT I SEE THA VIDEO LOOK LIKE A BOOTLEG BABY BOY/ROCK THA BOAT BUT I AINT EVEN TRIPPIN CUZ MA BOO LOOK GOOD AND SHE CAN SING PLUS SHE KNO HOW 2 PUT A LIL TWERK UP N HER WORK U FEEL ME....

 

EXCLUSIVE SHIT!!! TEAIRRA MARI-NO DADDY(VIDEO)

Image hosted by Photobucket.com

I MAY HAVE GOT THIS PIC FROM THE TEAIRRA FANSITE,BUT NOT THA VIDEO....PPLLZZZ,THEM MUTHAFUCKAS AINT EVEN GOT THA SHIT YET!!!!!!I GOT MUTHAFUCKIN VONNECTION LIKE WUT IT DO,BUT NEWAYZ....IM FEELIN THIS VIDEO..SHE LOOK SO DAMN GOOD,LYIN SAYIN SHE AINT HAVE NO DADDY CUZ WUT EXACTLY WAS SHE CALLIN ME N BED?!?!?!?!?!? EXACTLY!!!!!!!!! BUT YEAH,HERE IT GO,YALL KNO WHERE U GOT IT 1ST!
GET @ ME

TEAIRRA MARI
"NO DADDY" VIDEO(WMV)
http://www.megaupload.com/?d=26TP9TIX

 

MASHONDA ALBUM SAMPLER(THANKS CUZ)



RUMORED OFFICIAL TRACLISTING


1. Step into My World
2. World Is Ours
3. Blackout
4. Used to
5. Back of da Club
6. It's OK
7. Hold Me
8. Leave the Block Alone - Jadakiss
9. Lonely
10. Girlfriend
11. Touch Me
12. Why I Love You
13. Ask of You
14. No One Else
15. Thank You
16. Blackout Remix
THA FACT THAT SHE HAS 16 SONGS ON HER DEBUT ALBUM REALLY HYPES ME UP ON WANTING 2 HEAR IT CUZ MOST BEBUT ARTIST ONLY HAVE 12-14 AND THAT SHIT FUCKIN SUCKS ASS!!!!!!
Mashonda Ft Eve- Thinkin Remix

Mashonda Ft Big Tigger- Thinkin Mashonda Ft Wyclef- By Any Means

Mashonda Ft Busta- My Friends All Lie

NONE OF THESE SONGS I SEE ON THE TRACKLISTING BUT CAME WIT THA SAMPLER
SO I DONT KNO WUSSUP.....
(MA CUZIN CAME THRU ON THIS 1...THANKS NIGGA)

 

I GOT ENUFF GOODS 2 FEED THA WHOLE WORLD,I GOT MORE RICHES THEN DIAMONDS AND PEARLS,SO IF U WANNA GET WIT ME YA NEED 2 CUM GET IT.CUM GET IT BABY!



R&B NewcomerLook out! Yummy Bingham is fresh on the scene and her vocal chords need no introduction. If you hear her original pipes belting out beats from classic R&B to rock 'n roll, you'll never forget who this voice belongs to. Growing up in the studio with her music producer father, Osborne "Dinky" Bingham, Jr., Yummy was used to meeting artists and hearing them record. And now the 19-year old singer is laying down tracks of her own. Her debut album First Seed will be out this fall and you'd be crazy not to add it into your music rotation!
I HEARD THIS SONG A WHILE AND I WAS GON POST IT A FEW DAYS AGO,BUT I DIDNT WANT 2 POST IT CUZ I WANTED 2 FIND A PIC OF HER FIRST...LOOK LIKE MA LUCK CAME N HANDY!I LUV THIS SHIT!!!!!!!!!
SHE KINDA LOOKS LIKE MASHONDA MIXED WIT FEFE DOBSON.....

YUMMY BINGHAM F/JADAKISS

http://rapidshare.de/files/2779760/01-yummy_bingham_feat._jadakiss-come_get_it__main_-ksi.mp3.html

"COME GET IT"


Friday, August 12, 2005

 

SAY CHEESE.........

YUP YUP,THIS NIGGA RIGHT HERE JUS TOOK HIS FIRST PROFESSIONAL PHOTOSHOOT...I LOOK AT THA RESULTS WHEN THEY WAS DONE AND I WAS LIKE DAAMMMMM,I HAD NO IDEA I LOOKED THIS DAMN GOOD!YEAH,I CATCH MUTHAFUCKAS WATCHIN ME WHEN I GO 2 THA STORE N SHIT,NOW I KNO WHY!IF I WAS A BITCH ID BE FUCKIN ME N A HEARTBEAT,LOL...NO...SERIOUSLY! ;)
Image hosted by Photobucket.com
AINT I A BOO THO?!?!?!?

 

(SINGS TWISTA) UR SO SEXXXYYYYYYYYY!!!!




THIS GURL IZ FUCKIN BEAUTIFUL!
HER NAME IZ CAMILLE N SHES FROM MIAMI FLORIDA!EVERYBODY MISTAKED HER 4 CIARA ON HER SONG "GOT TO BE YOU".I DONT KNO HOW CUZ THEY SOUND NOTHING ALIKE,BUT NEWAYZ...THIS SONG IZ DUMB OLD BUT IM STARTIN 2 LIKE IT ALL OVER AGAIN..... SHE DAMN RIGHT ITS GOTTA BE ME...THAT SHE GON BE FUCKIN ;)


CAMILLE
"ITS GOTTA BE U"
http://www.gwebspace.de/4alarmblaze/SOngz/Camille.mp3

 

CERTIFIED 2 GO PLATINUM!!!!!!!



DAVID BANNERS "CERTIFIED" LEAKED 2DAY,YUP YUP...N MY OPINIONS I THINK ITS GON GO PLATINUM FROM HOW IT SOUND,THE ORIGINAL TRACLISTING HAS 14 SONGS,HOWEVER,THIS VERSION HAS 17,EITHER WAY I GOT THA SHIT,IMA BUY THA REAL VERSION CUZ I SAMPLE B4 I BUY THA REAL SHIT U FEEL ME! THIS CD GO 2 DUMB!!!!!
-----DONT HE LOOK HELLA MAD ON THE COVER..LIKE HE KNO I GOT THA CD ALREADY OR SUMTHIN,FAT ASS BITCH,LOL-----

DAVID BANNER
"CERTIFIED"
http://www.megaupload.com/?d=29L3TSK5

Thursday, August 11, 2005

 

TRAPPED N THA CLOSET PART 5 ANIMATED VERSION

TOLD YALL I WAS GON POST IT WHEN I FOUND IT :) I FOUND IT LAST NIGHT BUT I WAS HELLA SLEEPY GO I WAS LIKE FUCK IT..NEWAYZ HERE IT GO.
GET @ ME

R KELLY TRAPPED N THA CLOSET PT 5
http://www.putfile.com/media.php?n=WMMTrapped5

 

EXCLUSIVE TEAIRRA MARI 5 TRACK EP/TWISTA F/TREY SONGZ-GURL 2NITE PROMO CDS(THIS SONG IZ THA SHIT OF ALL SHITS RIGHT NOW)

*This 5 Tracks EP is available exclusively for purchase online on her official site http://www.teairramari.com/ All of these tracks were recorded for teh album "Rocafella Presents Teairra Mari" but then were excluded and got sold as an online exclusive EP.

I THINK SHE SHOULDA PUT SUMA THESE SONGS INSTEAD OF SUM OTHERS ON THA ALBUM BUT ITS ALL GOOD...SHE STILL MA BITCH ;)

TEAIRRA MARI EP
Tracklist:
1. Get Away (3:48)
2. In The Lex (3:02)
3. Missing U (3:50)
4. Feelin Me (3:24)
5. Friends (4:08)
http://rapidshare.de/files/3766523/TM_-_EOEP_-fj-.zip.html
GET @ ME

TWISTA F/TREY SONGZ-GURL 2NITE CDS
Image hosted by Photobucket.com
http://rapidshare.de/files/3883486/Twista_Trey_Songz-Gurl_2Nite_I_LUV_THIS_FUCKIN_SONG_.rar.html

 

PROMO CDS;CLEAN/DIRTY/INSTRUMENTAL/ACAPELLA(LIMITED)/MA NIGZ JOE BUDDEN,YOUNGBLOODZ,YOUNG GUNZ.....

FIRST OFF IMA START OFF WIT MA NIGGA JOEY!MANY PPL DONT KNO I LIKE THA NIGGA;HE RAW AS FUCK,HE GETS UNDEREXPOSURE BUT WHEN THE GROWTH HIT STORES YALL NIGGAZ/BITCHES GON FIND OUT;THA DATE BEEN PUSHED BACK 2 TIMES ALREADY BUT I AINT TRIPPIN CUZ MA NIGZ DONT PLAY WIT THA BULLSHIT @ ALL..HIS NEW SINGLE "GANGSTA PARTY" IZ SUMTHIN LIKE PLAYIN WIT FIRE..C 4 YALLSELVES............ YOUNG GUNZ & YOUNG GUNZ IZ JUS ANOTHER FEW OF THA NIGZ IM FEELIN.I GOT HELLA MORE BUT YALL GON FIND OUT WHO THEY IZ ONCE I POST THA SHIT,U FEEL ME...GET @ ME
--------------------
MA CUZIN THAT HELPED ME OUT ON BLK CHERRY SAID HE GON HELP ME OUT A LIL MORE BY GIVIN ME SUM PROMOS.BUT YEAH....HERE GO A LIL SUMTIHN JUS 2 GET IT STARTED.....GET @ ME;OH YEAH IF U C THA SINGLE COVER 4 THA PROMO THEN THAT MEAN THAT ARTIST IZ 1 OF MA BESTS SO DONT EXPECT ME 2 PUT UP THE WHOLE SHIT 4 EVERYBODY.....U MUST BE OUT YO DAMN MIND!

REMY MA-WHUTEVA CDS
Image hosted by Photobucket.com
http://rapidshare.de/files/3880582/Remy_Ma-Whuteva_CDS.zip.html

RAY J-ONE WISH CDS
http://dl4.rapidshare.de/files/3435731/28174195/Ray_J-One_Wish-CDS-2005-TWCMP3.zip

RICKY MARTIN F/AMERIE & FAT JOE-I DONT CARE CDS
http://rapidshare.de/files/2915118/Ricky_Martin_ft._Fat_Joe_and_Amerie--I_Dont_Care__Promo_CDS_.rar.html

SAIGON-COME AGAIN CDS
http://rapidshare.de/files/3417062/Saigon-Come_Again-CDS-2005-TWCMP3.rar.html

FLOETRY F/COMMON-SUPERSTAR CDS
http://rapidshare.de/files/3878681/Floetry_feat_Common-Superstar-CDS-2005-CMS.rar.html

YOUNGBLOODZ-PRESIDENTIAL CDS
Image hosted by Photobucket.com


http://rapidshare.de/files/3879154/YoungBloodz-Presidential.zip.html

MISSY ELLIOTT F/MIKE JONES-JOY CDS
http://rapidshare.de/files/3878938/Missy_Elliott_F_Mike_Jones-Joy.rar.html

JOE BUDDEN F/NATE DOGG-GANGSTA PARTY
Image hosted by Photobucket.com
http://rapidshare.de/files/3881168/Joe_Budden_Nate_Dogg-Gangsta_Party_CDS.zip.html


Wednesday, August 10, 2005

 

NOW BEAT THIS PUSSEE LIKE U MAD @ IT!!!!!!!

NOW WOULD U BELIEVE ME IF I TOLD U THAT THIS GURL SAID THAT KINDA SHIT...
Image hosted by Photobucket.com
(PICTURE PROPERTY OF ADVERTISMENT IN VINYL)
IF NOT,O FUCKIN WELL!THIS IS THA 1 ONLY BLACK CHERRY!! NEVER HEARD OF HER?I DIDNT EITHER TILL I HEARD THIS "OoH bOy" PLAY FEMALE RESPONSE!
NOW THIS GURL LOOK LIKE SHE FUCKIN 16 YEARS OLD SINGIN THAT SHIT..DONT CUM UP N MA FACE SINGIN THIS SHIT CUZ I AINT GON BEAT IT UP LIKE IM MAD @ IT...IMA BEAT YO SHIT UP LIKE IM TRYNA KILL IT!ESPECIALY WHEN U LOOK THIS GOOD!GOD DAMN!MA CUZIN TOLD ME THAT SHE BE ON KRAZY MIXTAPES DOIN FEMALE RESPONSES 2 DAMN NEAR EVERY FREAKY ASS SONG U CAN THINK OF..
"WAIT"
"PLAY"
GEORGIA PEACH"
HOW MANY LICKS"
"GOODIES"
"ICE CREAM"
"LALA LATTE"(I NEVER HEARD THAT SHIT N MA LIFE)
"LOVERS AND FRIENDS"

THIS BITCH SEEM LIKE SHE MIGHT MAKE IT....U NEVER KNO

BLACK CHERRY
"oOh bOi" PLAY FEMALE RESPONSE
http://xthost.info/blackbuddafly/girl%20play.mp3

MORE CREDIT 2 GIG
http://www.crunknb.net

 

50 CENT PIGGY BANK VIDEO (RELEASED ON THA 4TH)

Image hosted by Photobucket.com
LOOK @ ALL THESE MUTHAFUCKAS TRYNA TOUCH HIS PUSSY ASS..IF U NOTICE,ALL THA PPL TYRNA TOUCH HIM.........NEVERMIND!! :):):)

I HATE 50 CENT LIKE....NEWAYZ HE THINK HE THA SHIT OF ALL SHITS...I WONT BE SURPRISED WHEN GAY I MEAN G UNIT BE THA ONLY NIGGAZ @ HIS FUNERAL
NEWAYZ HERE GO HIS FAGGAT ASS PIGGY BANK VIDEO TALKIN SHIT BOUT EVERYBODY HE KNKO HE GON GET HISS ASS BEAT BY.....

http://rapishare.de/files/3862198/50_Cent_-_Piggy_Bank_FULL_VIDEO.wmv.html

 

SPECIAL MENTION,ALL EYES ON LETOYA LUCKETT & A VERY DISTURBING ENCOUNTER WITH JUELZ SANTANA LIL BRO....

Image hosted by Photobucket.com
EVERYBODY HAS 2 REMEMBER THA SEXY LETOYA LUCKETT FROM THA FIRST AND WHICH I THOUGHT WAS THA BEST DESTINYS CHILD...YES SHES BACK,AND NOT WITH ANJEL,SHES SOLO!THIS IZ HELLA OLD NEWZ BUT I FELT YALL SHOULD KNO NEWAYZ....In 2004 LeToya appeared on the Coach Carter Soundtrack with the song "What Love Can Do," produced by the Corner Boyz. Her debut solo album is scheduled for release on February, 2006, but "All Eyes On Me" (First Single) has already leaked on the internet and it's currently being played on the radio.THIS SONG IZ THA FUCKIN SHIT AND I HOPE SHE DO AS GOOD AS BEYONCE DID SOLO,THIS IS A MUCH BETTER SINGLE THAN CRAZY N LOVE WAS,BUT NEWAYZ HERE IT GOES...
LETOYA LUCKETT
"ALL EYEZ ON ME"
http://www.gwebspace.de/4alarmblaze/SOngz/AllEyezOnMe.mp3

SPECIAL MENTION.........

I HAD 2 GIVE A SPECIAL SHOUT OUT 2 THESE GUTTA KIDS,IF YALL
UP 2 DATE YALL SHOULD KNO WHO THEY R.....BUT NEWAYZ THEY
DO MORE THAN NEEDED...IF YALL DONT KNO,YALL GON FIND OUT...
UNTIL THEN,THA PPL THAT DO KNO...YALL KNO HOW IT ALL GO DOWN...
GET @ ME...........
Image hosted by Photobucket.com

MY TURN :):):)....
NOW...I WAS WALKIN 2 THA STORE 2DAY AS USUAL...I WAS SLAPPIN REMY AS USUAL...I WALK DOWN THA STREET AND SEE THESE GHETTO ASS MUTHAFUCKAS!
I MEAN GHETTO WEED SMOKIN DICE ROLLIN TAKE YO MONEY 4 NO REASON TALKIN SHIT GHETTO ASS NIGGAS!!!THEY KNEW NOT 2 FUCK WIT ME THO CUZ I WAS PACKED U FEEL ME...IT WAS LIKE 8 OF DEM MUTHAFUCKAS ON DIS BRICK WALL SMOKIN WEED SO I JUS KEEP WALKIN.I HEAR 1 OF EM SCREAM "A CUZ,A CUZ CUMERE" BUT I AINT KNO WHO HE WAS TALKIN 2 SO I JUS KEPT WALKIN..NEST THING U KNOW I HEAR FOOTSTEPS RUNNIN BEHIND ME SO I TURNED AROUND N A QUICK SECOND READY 2 FUCK SUM SHIT UP CRUCIALLY!1IT WAS SUM HIGH YELLOW
JUELZ SANTANA LOOKIN NIGGA,SO I WAS JUS STARIN @ HIM.HE WAS LIKE "A CUZ
LEMME HOLD 1 REAL FAST N I WAS SPEECLESS,I AINT SAY SHIT AT ALL.HE WAS LIKE "MA NIGGA,LEMME HOLD 1"I WANTED 2 PLAY DUMB N BE LIKE HOLD WUT BUT I KNEW HE WANTED/NEEDED A DOLLA.SO I WAS LIKE I AINT EVEN GOT IT N HE WAS LIKE"THEN WHERE U GOIN?" I WANTED 2 BE LIKE DAMN MA NIGGA U AINT MA PET RABBIT SO JUMP OFF(THAT SHIT GO DUMB HUH,LMAO)BUT NEWAYZ I WAS LIKE IM GOIN 2 THA STORE N HE WAS LIKE "I THOUGHT U AINT HAVE A DOLLA MA NIGGA" N I WAS LIKE NIGGA I DONT,I ONLY GOT A 20 HE WAS LIKE "DAMN BE KOO MA NIGGA"SO IM LOOKIN @ THAT NIGGA KRAZY N HE LIKE "WUT STORE U GOIN 2 CUZ IMA GO WIT U IF ITS CLOSE,SO I WAS LIKE FOOD MAXX.HE WAS LIKE "DAMN THAS 2 FAR GO 2 SMART N FINAL" N I WAS LIKE WHY? I AINT GOT NUTHIN 2 GET THERE N HE WAS LIKE "YES U DO,MA DOLLA"I WAS LIKE NIGGA I DONT EVEN KNO U AND HE WAS LIKE "CUM ON CUZ ILL PAY U BACK"(PLZZZZZ,LIKE I EVER WAS GON C HIM AGAIN)I WAS LIKE O REALLY,N HE WAS LIKE YEAH JUS TELL ME WHERE U STAY,I KNO U STAY U[ THA STREET CUZ THAS WHERE U WAS WALKIN FROM BUT I AINT SEE WUT HOUSE. I WANTED 2 BE LIKE DAMN NIGGA U STALKIN ME NOW BUT ITS WHUTEVA SO I WAS LIKE I GUESS.WE WENT 2 FOOD MAXX N HE WAS LIKE SO WUS YO NAME CUZ?I WAS LIKE DO U WANT THA DOLLA OR MA NAME NE HE JUS LAUGHED THAT SHIT OFF LIKE I WAS PLAYIN.HE WAS LIKE YO NAME AJ HUH?
GOD DAMN WAS I FUCKIN SPOOKED!!! I WAS LIKE NO,MA NAME ____.(YALL CANT KNO MA REAL NAME..IF YALL DONT KNO IT,O WELL I AINT TELLIN U)HE WAS LIKE NIGGA THAS YO REAL NAME BUT NGGAZ CALL U AJ HUH?IF I AINT HURRY UP N RUSH 2 THAT DAMN CASH REGISTER 2 GET CHANGE 4 THAT 20.HE WAS LIKE NIGGA DONT PLAY,I WAS LIKE YEAH WHY? HE WAS LIKE JUS ASKIN..I WAS LIKE HOW U KNO ALL THIS SHIT ABOUT ME,4REAL THO? N HE WAS LIKE,DONT TRIP,I AINT ON STALKER MODE OR NUTHIN,I JUS SAW U UP N MA CUZIN YEARBOOK @ DA.I WAS LIKE YEAH,BUT IT DONT SAY AJ BY MA PIC IT SAY____.N THAT NIGGA WAS ON HUSHMOUF...I GAVE HIM THA DOLLA N I WAS OUT,BUT B4 I LEF HE WAS LIKE HUH...HE GAVE ME DIS PAPER WIT HELLA NUMBERS ON IT(NOT FONE NUMBERS SO DONT GET @ ME)HE WAS LIKE I GO MA EYE ON U NIGGA,DONT WORRY IT AINT NUTHIN BAD...DAMN WAS I FUCKIN SPOOKED EVEN MORE! SO I WENT 2 FOOD MAXX SCARED AS HELL,LOOKIN BOTH WAYZ N EVERYTHING,WHEN I GOT THA SHIT I NEEDED I WENT BACK 2 MA SISTERS HOUSE.SO IM WALKIN N IM ALMOST THER N I C HIM N HIS NIGGAS STILL THERE SO I GO THA OTHER WAY 2 MA SISTERS HOUSE...MA FUCKIN LUCK,THERES A BIG ASS DOG UNLEASHED GOIN DUMB UP N DOWN THA STREET,I GOT NO CHOICE BUT 2 GO THA WAY I CAME:(:(:(:( I GO N I C HIM N HIS NIGGAS STILL SMOKIN THAT SAME STANK ASS WEED THEY WAS SMOKIN WHEN I WALKED THERE.HE WAS LIKE AJ CUMERE,I WANTED 2 SAY I AINT GOT NO MO DOLLAS BUT I WAS KOO.I WAS LIKE U CUMOVER HERE(THERE WANT NO WAY N HELL I WAS GOIN OVER THERE WIT 7 MORE OF DEM GHETTO ASS NIGGAS)SO HE WAS LIKE NAH,ITS KOO.SO IM WALKIN N HE GON SAY NAH NAH WAIT HERE I CUM.SO IM LIKE DAMN!HE CAME OVER THERE N TRYNA BE A BOOTLEG YING YANG TWINS,HE WHISPERED SUMS HIT N MA EAR;I AINT UNDERSTAND SHIT HE SAID EXCEPT FOR:DAMN,SSSSSSSS,WET,GUTTA AND PULP.I STARTED CRACKIN UP N HE WAS LIKE U FIND THAT FUNNY HUH?N HE WALKED AWAY WIT A BIG ASS SUNNY DELIGHT SMILE!I WAS SO PARANOID AS FUCK,B4 I TURNED THA CORNER,I LOOKED AT HIM 1 MORE TIME(DAMN AINT I DUMB) N HE JUS NODDED HIS HEAD AS IF HE WAS SAYIN YEAH...WUT DOES THAT MEAN? I DONT KNO,N I DONT WANNA THINK ABOUT IT!I DONT EVEN WANNA GO 2 THA STORE THAT WAY NO MORE...OTHA THANTHAT MA DAY WENT KOO.....;)

OH YEAH..I HEARD REMY MA "WHUTEVA" ON THA RADIO 2 TIMES,N 4 TIMES ON THA BLACK CHANNEL!!!!!!!!MA GURL CUMMIN UP!!!!GO KRAZY REM

LIKE REM SAY....ITS WHUTEVA!!!!!!!!

GET @ ME NIGZ

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com


Tuesday, August 09, 2005

 

KHIA...SHES BACK!!!!!!!!!!!!/JANIELLE F/SHAWNNA-CAUGHT HIM LOOKIN

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
FIRST OF ALL,I HAVE 2 POINT THIS OUT;I had to get something to drink. I get up.. and this.. Khia comes on screen 4 1st time n 3 years i think!. My mouth dropped open. What the hell is this? .. "Just do it now, do it good, -- just like you should. Do it now, do it good, -- just like you should, ... My neck, My back, My ---, is just like that. My neck, My back.." I burst out laughing. Yo, this is straight comedy. I seriously had 4 got how not attractive she is,sayin this shit that sumbody like remy should be sayin ;) Honestly, I've seen this video before. Late one night, it was on BET Uncut - that should tell you everything you need to know - at the time I didn't really pay it any attention, but I'm in shock right now. It stems from two factors: one - I just got through watching a sexy Rihanna video.. so I've taken a quick dip from classy to ashy; and two - On these pics i posted up,the fact that this cheesy backroad booty tune is number six on 106 and Park's top ten countdown. What the hell is going on out in these streets? This chick is beyond ghetto.. you can pluck the feathers off her back, she's a straight bird. "My neck.. my back." I thought she was saying "my body," but that would have been just wrong.. just flagrant. There is nothing sexy about this woman, yet she's swirling around.. "my neck.. my back".. shaped like a damn advocado. Skin, oh so rough, oh so crusty. And those lips, mmmm sexy thin red lines of Maybeline, !UUUGHHHH! Don't think I'm the only one having problems with this.. look at ma nigz n this picImage hosted by Photobucket.com, he's got the barf face, looking really uncomfortable. It's a party man, cheer up or throw up. Yet.. the song is number six on the countdown. What is the appeal? Let's dig beneath the outer layer and get to the meat. Okay.. hmmmm.. let's see.. well, she is riding the track a little bit.. If I was a DJ in a booty bar I'd play this every night, the stripper chicks would love it. I don't see it how it hit six. Then again I can imagine when the video comes on, twelve year old girls jumping up and winding up their little hips and watching themselves dance in the mirror. "My neck.. my back." Future stars of The Platinum Club or a bootleg R Kelly joint.. I can't call it. That was cheap, huh? I know one thing, when Luke was hitting in the clubs with "Doo Doo Brown" even the church girls would be popping that thang. "I wanna rock.. I wanna rock.. I wanna rock.. I wanna rock."

BUT NEWAYZ..BEYOND THA HATIN,THA TRACK WAS CUT COLD AND EVERY GURL N THEY MOMMA WAS SINGIN IT,BUT NOW 4 HER CUMBACK SINGLE..."SNATCH THA CAT BACK"TRUST ME,I KNO PLENTY OF PPL WHO COULD ACTUALLY RELATE 2 THIS SONG,LMAO!BUT YEAH...SHE SAID THIS IS HER NEW SINGLE WAY BACK N APRIL ON BETS SPRING BLING AND I HEARD THA SONG BACK N JANUARY...BASICALLY THA SONG IZ TALKIN ABOUT FUCKIN A NIGGA THAT ACT OUT SO U WANNA BE LIKE"NIGGA U ACTIN UP HUH?,GIMME MA PUSSY BACK BITCH"BUT PUSSY AINT RETRACTABLE SO IT AINT CUMIN BACK.BUT NEWYAZ,ITS A SHAME HOW SONGS BE LEAKIN AND U DONT FIND OUT BOUT EM TILL 3/4 PLUS MONTHS LATER;IT AINT EFFECTIN ME THO SO HERE IT GO

KHIA
"SNATCH THA CAT BACK"
http://www.gwebspace.de/4alarmblaze/SOngz/khia-snatchthecatback.mp3


ALSO I WOULD LIKE 2 POINT OUT A NEW ARTIST.
HER NAME IZ JANIELLE;I DONT KNO MUCH ABOUT HER EXCEPT SHE CAN ACTUALLY SING LIVE N PERSON,SHE WAS INTERVIEWED OUT HER ON A RADIO STATION AND DAMN CAN SHE BLOW!WHEN I FIND OUT MORE ABOUT HER,TRUST I WILL POST IT!BUT NEWAYZ,I THINK AND HOPE THIS IZ HER FIRST SINGLE AND HOPEFULLY SHE WILL SHOOT A VIDEO 4 IT REAL SOON CUZ THIS IZ SUM KRACK SHIT!I HOPE I DONT PLAY IT OUT CUZ IM LISTENIN 2 IT RIGHT NOW.....
ITS CALLED "CAUGHT HIM LOOKIN" AND IT FEATURES DTP'S SHAWNNA,ALSO IF YALL DIDNT KNO,SHAWNNA IS A MURDA MAMI ALONG WIT REMY,LALA AND SUM OTHA CHICKS..BUT NEWAYZ HERE IT GO THANKS 2 MA NIGZ GIG FROM THA CIARA MESSAGEBOARD,HOLLA ATCHA NIGZ KID!!!
CHECK OUT HIS CRUNKNB SITE
http://www.crunknb.net

JANIELLE F/SHAWNNA
"CAUGHT HIM LOOKIN"
http://www.gwebspace.de/4alarmblaze/SOngz/janielle_ft_shawwna-caught_him_lookin.mp3

 

MALE R&B ARTISTS

I THINK THESE MALE R&B ARTISTS R SUM LIL FREAKS,I DONT GIVE A DAMN IF IM YOUNGER THAN THEM,DAMN RIGHT I SAID LIL!I HAVE BEEN SEEIN SUM SLIGHT DISTURBANCES THA PAST FEW DAYZ N ITS FROM THESE MALE R&B ARTISTS;NEED I SAY MORE..........THERE IZ A FEW WIT A FEW FLAWS.....

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
DOESNT THA LAST PIC MAKE YOUR EYE TWITCH!SPEC,U SO BAD U FUCKIN FREAK!
THANKS 2 MA NIGZ DESHAWN FROM THE CIARA MESSAGEBOARD 4 THA 1ST PIC OF SPEC! GET @ ME KID

 

TOCCARA FROM AMERICAS NEXT TOP MODEL,BRITTANY FROM COLLEGE HILL & LIL MOS DRAMA

NOW...I USED 2 THINK THIS CHICK WAS PRETTY,BUT NOW THAT I SEEN THESE UGLY ASS STREATCHMARKED PICS SHE AINT EVEN A CHICK NO MORE,SHE A FUCKIN ELEPHANT!PHAT ASS BITCH!UUUGGGHHH
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comTHAT AINT EVEN NICE TOCARRA!

NOW BRITTANY!SHE WAS 1 OF THA MAIN REASONS I WATCHED COLLEGE HILL THA OTHER 1 WAS.....BUT NEWAYZ I SEE THAT SHE HAS BEEN HAVIN ALOT OF FUN SINCE THA SHOW:INTERVIEWS,PHOTOSHOOTS,TALKIN MOVIES!OH YEAH,SHE HAVIN ALOT OF FUN!I FOUND THESE PICS OF HER AND IM WONDERIN,WHEN DID HER TITTIES GET SO BIG!?!?!?(CONFUSED) EITHER WAY SHE STILL LOOK GOOD CHECK EM OUT
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
SHE AINT GOT ALL THAT MUCH BOOTY,BUT I THINK I CAN FIND A FEW WAYZ 2 MAKE IT BIGGER.... ;)

LIL MO;SYNDICATED THE LIL MO HOUR

Image hosted by Photobucket.com
THIS IS A UGLY ASS PIC 2 START OFF WIT,BUT I STILL THINK MOMO IS PRETTY!
NEWAYZ,I JUS HAD 2 POST ABOUT LIL MO AFTER HEARING THIS SONG "MOTHER OF YOUR CHILD".THIS IZ A VERY DEEP SONG AND IM REALLY FEELIN IT;I ACTUALLY KNO SUMBODY WHO IZ GOIN THRU THIS AND SHE 18,SO SAD SO SAD! BUT NEWAYZ,IM SO SICK OF MO BEING ON TRACKS THAT GET BIG BUT WHEN SHE DO HER SOLO SHIT,THEY TREAT HER LIKE SHIT,LMAO!SHE AINT GET 2 #1 ARTIST MATERIAL NEWAYZ BUT THAS STILL MA NIGGA,BUT ENUFF STALLIN HERE GO THA VIDEO,I THINK ITS FUNNY HOW SHE CATCH THA NIGGA N THA CLOSET WIT THAT UGLY OLD ASS BITCH
http://www.singingfool.com/musicvideo.asp?PublishedID=622753
I LUV THIS PIC OF HER
Image hosted by Photobucket.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?